Кайли Миноуг за първи път DVD произведено в България
11 Декември 2004, Събота
Автор: Burgas Info
Кайли Миноуг събира в DVD най-добрите видеоклипове от цялата си кариера, а издаването му съвпада с появата на едноименната й двойна CD колекция “Ultimate Kylie”.
Освен най-големите хитове на известната австралийка, в DVDто е включен и видеоклипът към новия и сингъл - “I BELIEVE IN YOU”, написан от Кайли, в сътрудничество с Джак Шиърс/ JAKE SHEARS и Бейби Деди/ BABYDADDY от нашумялата група “Сизър Систърс”/ SCISSOR SISTERS.
Колекцията съдържа общо 33 песни и е уникална подборка от най-добрите песни на Кайли от началото на музикалната й кариера през 1987 до наши дни.
Нейните сингли са се продали до този момент в цял свят в над 20 милиона копия, а албумите - в над 40 милиона.
Достатъчно е да се каже, че през 1991, библията на музикалния бизнес – изданието “Music Week”, написа, че в историята на британските класации, Кайли е единствената изпълнителка, чийто първи 13 песни са влезли в Топ 10. Това не са го постигали дори музикални легенди като “Бийтълс”, Елвис, Мадона и Майкъл Джексън.
Съдържание на DVD “Ultimate Kylie”:
I Should Be So Lucky
Got To Be Certain
The Locomotion
Je Ne Sais Pas Pourquoi
Especially For You
Hand On Your Heart
Wouldn"t Change A Thing
Never Too Late
Tears On My Pillow
Better The Devil You Know
Step Back In Time
What Do I Have To Do
Shocked
Give Me Just A Little More Time
Celebration
Confide In Me
Put Yourself In My Place
Where The Wild Roses Grow
Did It Again
Breathe
Spinning Around
On A Night Like This
Kids
Please Stay
Can"t Get You Out Of My Head
In Your Eyes
Love At First Sight
Come Into My World
Slow
Red Blooded Woman
Chocolate
Бонуси:
Текстове на всички песни, включени в DVDто
Изпълнение на Кайли на песента “Can"t Get Blue Monday Out Of My Head” на раздаването на Британските награди
Новият видео клип към новата песен “I Believe In You”
Формат: DVD 9
Audio: Dolby Digital Stereo
Aspect Ratio: 4:3 & 16:9
Продължителност: 2 часа и 10 минути
Малко история:
Звукозаписната кариера на Кайли започва почти случайно, на благотворителен концерт в Мелбърн, в началото на 1987. Тогава Кайли е на 18 и е най-голямата звезда на австралийската телевизия, заради ролята й като Charlene в сериала “Съседи”. Заедно с останалата част от екипа, тя има изпълнение на живо и са извикани на бис. Тъй като нямат нищо подготвено, Кайли предлага да изпее, подкрепена от останалите актьори, класическото денс парче “The Loco–Motion” на “Little Eva” от 1962 година. Интерпретацията им е толкова добре приета, че почти веднага й предлагат да я запише. Когато прави това, тя нито за миг не си представя, че песента ще се превърне в най-продавания австралийски сингъл на 80-те, който се задържа на първо място цели седем седмици.
С такъв феноменален успех в родината си, следващата логична стъпка е да покори световния пазар, което й се отдава със същата лекота. Легендарно е създаването и записването за няколко часа на песента “I Should Be So Lucky”, по време на краткото й посещение на студиото Hit Factory на Stock Aitken и Waterman в Лондон. Издадена два месеца по-късно, песента се превръща в един от най-продаваните сингли на 1988 г. и първият, който едновременно застава на първо място в Австралия и Великобритания, като междувременно влиза в топ 20 класациите навсякъде по света. От динамична поп песен до епическо техно парче, този критикуван английски дебют претърпява множество интерпретации през годините, но заслужено се нарежда между поп класиките на 80-те.
“Got To Be Certain” е многоочакваното продължение в същия стил, което се появява през май 1988 и има честта да е първият сингъл, който застава директно на първо място в чарта на Австралия и се задържа там пет седмици. Във Великобритания, той достига 2 място и постига подобен успех по целия свят.
Три месеца преди издаването на разбиващия рекордите дебютен албум ‘Kylie’, през юли 1988, Кайли презаписва “Locomotion” - парчето, с което стартира музикалната й кариера, като този път използва оригиналното заглавие на “Little Eva”. С излизането си през август, “Loco–Motion” се изстрелва на 2 място, като по този начин бележи най-високо влизане в чарта за сингли на Великобритания от жена. С достигането до 3 позиция в класацията на Билборд в САЩ, с продажби от над половин милион копия, той си остава и досега един от най-продаваните сингли на Кайли в световен мащаб.
Още два супер хита се появяват бързо един след друг. По-сложният саунд на парчето “Je Ne Sais Pas Pourquoi”, първоначално замислено за А страна в “Made in Heaven”, се справя толкова добре само, че така и не бива включено. Въпреки че на продукцията не и достигат няколко стотин копия, за да оглави класацията, Кайли се превръща в първата изпълнителка в историята на Великобритания, която влиза в Топ 3 с четири сингъла от един албум. Междувременно, тя омаловажава слуховете на пресата за дует с колегата си от “Съседи” и приятел от звукозаписната компания PWL – Джейсън Донован. Но общественото мнение е различно и заради неговите изисквания, в началото на декември, излиза “Especially For You”, дебютирайки на второ място във Великобритания, след което заема първо място. Скоро, с над милион продадени копия, това се превръща в най-успешния сингъл на Кайли - постижение, което не е надминато повече от десетилетие.
Пет месеца по-късно, “Hand On Your Heart”, първият сингъл от оглавилия класацията албум ‘Enjoy Yourself’, дебютира на 2 място в чартовете на Великобритания – успех, който тя постига за втори път. Осъвремененият звук създава истинско удоволствие на феновете и седмица по-късно заема заветното първо място, което е трети #1 и шести пореден Топ 2 сингъл във Великобритания. “Wouldn’t Change A Thing” е издаден през юли 1989, като отново малко не му достига, за да заеме върха на класацията още първата седмица; през ноември той е последван от “Never Too Late”, който достига # 4. След филмовия дебют в суперуспешната продукция “The Delinquents”, през януари 1990, Кайли издава “Tears On My Pillow”. Песента е включена в саундтрака към филма и става четвъртият #1 сингъл във Великобритания, за по-малко от две години.
Началото на новото десетилетие е белязано от развитие в музиката и цялостния облик на Кайли, която търси своята истинска артистична идентичност. “Better The Devil You Know”, който достига до второ място през април 1990, е по-зряла и пълноценна продукция от предишните й сингли и бързо се превръща в емблематично парче на Кайли. Третият албум, ‘Rhythm Of Love’, достига 9 място във Великобритания през ноември 1990 и в него са включени още три Топ 10 сингъла: “Step Back In Time”, “What Do I Have To Do” и “Shocked”. Те носят атмосферата на 70-те и превръщат Кайли в любимка както на денс любителите, така и на гей общността и критиците. Четирите сингъла, обявени за класически поп песни, се превръщат в основополагащи за творчеството на Кайли.
До Коледа 1991, още два сингъла на Кайли се превръщат в хитове – “Word Is Out” и “If You Were With Me Now”. Те са включени в четвъртия й албум ‘Let’s Get To It’, в който Кайли има авторско участие. Издаден на 14 октомври 1991 г., той заема 15 място и получава добри отзиви от повечето музикални журналисти в пресата. През февруари 1992 г.излиза кавър версията на класическото парче “Give Me Just A Little More Time” на “Chairmen Of The Board”, което за пореден път става #2 хит и е последвано през април от “Finer Feelings”, последният сингъл от този албум.
По това време става ясно, че въпреки постиженията заедно, музикалното бъдеще на Кайли не е съвместимо с това на PWL. Преди да отвори нова страница в своята кариера, Кайли издава за лейбъла още два хит сингъла: през август 1992 - умишлено ироничният “What Kind Of Fool |Heard All That Before|”, последван през ноември от кавър версия на едно от любимите й парчета – класиката на “Kool & The Gang” от 1980 “Celebration”. Тези песни са включени в албума ‘Greatest Hits’, издаден на 24 август 1992 г., който дебютира на първо място във Великобритания и така се превръща в третия албум на Кайли, оглавил чартовете. Тази продукция е един логичен завършек на петте години феноменален успех.
В ‘Кайли Minogue’, Кайли изразява чрез впечатляващи вокали желанието си за повече артистична свобода и критическа правдоподобност. Това е и първият албум за компанията Deconstruction през есента на 1994, който достига до четвърто място в класациите. От него се появяват три хит сингъла - изключителният “Confide In Me”, “Put Yourself In My Place” – любимото бавно парче на Кайли и “Where Is The Feeling”, вероятно най-некомерсиалната песен в нейната кариера. И трите продължават традицията да атакуват Топ 20 класациите, като “Confide In Me” застава директно на #2 и #1 в Австралия.
След като разбира, че самият Nick Cave, австралийският “Принц на мрака”, от години иска да работи с нея, Кайли изненадващо приема поканата му да изпълни вокалите в дуета “Where The Wild Roses Grow”, убийствената любовна балада, в кулминацията на която героят на Cave пребива с камък до смърт Кайли. Въпреки на пръв поглед странната двойка, парчето получава широка подкрепа от критиката при издаването му, печели множество награди и се оказва най-успешният сингъл в кариерата на Cave досега, който достига #11 във Великобритания и #2 в Австралия.
Повлияна от тази непредвидена среща с Cave, Кайли прекарва следващите две години в работа върху on ‘Impossible Princess’, нейният най-амбициозен и неразбран проект. Водена от чиста емоция, блестящите текстове, написани лично от Кайли, са противопоставени на по-зряло поп звучене, погрешно определено от британската музикална преса като “ИндиКайли”. След шест месечни отлагания, албумът най-накрая е издаден, през март 1998, и въпреки че не успява да изпълни комерсиалното си предназначение, достигайки едва десето място в чарта, той се превръща в безспорен фаворит сред феновете. От албума излизат три хит сингъла – Мотаун-парчето “Some Kind Of Bliss”, самоироничното “Did It Again” и леко електронното “Breathe”. Австралийските фенове са възнаградени с още един сингъл – “Cowboy Style”. Кайли още веднъж решава, че има нужда от нови предизвикателства и с Deconstruction тръгват по различни пътища.
Първият й албум за Parlophone е очевиден опит за създаване на перфектна колекция от диско поп песни. Издаден през юни 2000, пилотният сингъл от ‘Light Years’ - “Spinning Around” е целенасочено завръщане към времето й с PWL, макар и с лек ироничен привкус. Той изстрелва Кайли отново начело на класациите и според статистиките Кайли, наред с Madonna, са единствените изпълнителки, които са достигали номер едно през 80-те, 90-те и началото на нашето десетилетие. И ако са останали някакви съмнения, че успехът на “Spinning Around” се дължи на дългоочакваното завръщане, то те са опровергани от последвалия “On A Night Like This”, който дебютира на #2 във Великобритания и #1 в Австралия. Появата на Кайли на Олимпиадата в Сидни, където тя прави изключителна интерпретация на песента на “Abba” “Dancing Queen” пред 4 милиона души, помага за това парчето да заеме първо място в Австралия за втори път.
“Kids” е включена в албума в последния момент. Написана от Robbie Williams и Guy Chambers специално за Кайли, Williams толкова харесва парчето, че предлага на Кайли да запишат дует. Освен че е трети сингъл на Кайли за Parlophone, той е и третият след присъединяването й към лейбъла, който заема директно 2 място, като се задържа в чарта цели 11 седмици. “Please Stay” е последният сингъл от албума, отново достигнал до #2, въпреки че в Австралия и Германия като сингъл излиза класиката “Your Disco Needs You”. Издаден със забавна обложка на Бебе Коледа, “Please Stay” застава на #15 в Австралия и #10 във Великобритания.
Девет месеца по-късно, Кайли издава следващия си албум с мултимилионни продажби, ‘Fever”, с взривяващ първи сингъл от него. Написан от поп звездата от началото на 90-те Cathy Dennis и бившият китарист на “Mud” Rob Davis, “Can’t Get You Out Of My Head” дебютира на първо място във Великобритания и завършва годината като най-въртяната песен на 2001. Придружен от арт видеоклип, сингълът се задържа в Топ 75 повече от шест месеца и се продава само във Великобритания в над милион копия. Този феноменален успех прераства в световен мащаб, след като оглавява чартовете във всички европейски страни без Финландия и се превръща в най-успешния хит сингъл в САЩ след “The Loco–Motion”, достигайки до # 7. И така, с над 4 милионни продажби по света, “Can’t Get You Out Of My Head” става най-успешният сингъл в цялата кариера на Кайли. Издаването на неговия последовател, “In Your Eyes”, е отложен до февруари 2002, заради нежеланието на радиостанциите да пускат парчето, което впоследствие се превръща в едно от най-въртяните парчета в ефира. Когато излиза, “In Your Eyes” заема първо място в чарта на Австралия, като по този начин, за четвърти път, Кайли дебютира на най-високото място след 2000. С издаването му във Велкобритания, сингълът става вторият радио хит # 1 и двадесет и вторият Топ 10 хит, с влизането си на трета позиция в чартовете.
През май Кайли се впуска във високо оцененото турне ‘Fever’, като междувременно излиза и третият сингъл “Love At First Sight”. С него, за трети пореден път, тя оглавява еърплей чартовете във Великобритания. Последната издадена песен от албума е “Come Into My World”, която е включена в продукцията в последния момент. Парчето придобива известност, защото открива зрелищното турне и впоследствие достига до # 8 в британската класация.
След дванадесет месечната почивка, докато е на върха на своята кариера, няма да е пресилено ако кажем, че песента “Slow” е очаквана почти колкото “Spinning Around” и повтаря успеха на последната. Включено от заелия директно шесто място девети студиен албум на Кайли - ‘Body Language’, това е първото й авторско #1 парче, което, заради продуцирането, е обявено за рисковано и изненадващо в стилово отношение, като “Can’t Get You Out Of My Head”. С дебюта на първо място в класацията за сингли и седмият, застанал начело на класацията, рискът на “Slow” е напълно възнаграден и носи на Кайли рекорд за най-дълъг престой на номер едно в класацията на сингли в историята на Великобритания.
“Red Blooded Woman” е следващият сингъл, с който Кylie отново променя посоката, като този път смесва поп корените си с по-ърбън звучене. Подкрепен от включения многоочакван ремикс на “Slow” на “Chemical Brothers”, сингълът атакува пето място в британската класация. Третият и последен сингъл от ‘Body Language’ е написан и продуциран от Johnny Douglas, който работи преди това с Кайли върху ‘Light Years’ и звездата от “Alisha’s Attic” Karen Poole. “Chocolate” е нейният тридесет и седми хит във Великобритания и със заставането си на #6 в чарта за сингли, през юли 2004, се превръща в двадесет и седмия, който влиза в Топ 10.
При издаването на колекцията ‘Greatest Hits’ през 1992 година, никой не можеше да предвиди това, което предстои пред Kylie Minogue. Двадесет години по-късно и с превръщането на Кайли в идол на своето време, хитовете не само че продължават, но й дават тласък към още по-големи успехи, които никой преди това не може да си представи. С “Ultimate Kylie” достигаме до наши дни, а това е първата колекция, която събира тридесет и един хит сингъла от цялата й кариера, наред с две съвсем нови песни, готови да атакуват челни позиции. И докато Кайли обмисля следващата стъпка, имате възможност да се насладите на една вечна колекция с нейните песни; някои от тях бележат началото на нейната кариера, други отбелязват най-високите постижения по пътя й, но всяка една има своето заслужено място и в нашия жизнен път.
Освен най-големите хитове на известната австралийка, в DVDто е включен и видеоклипът към новия и сингъл - “I BELIEVE IN YOU”, написан от Кайли, в сътрудничество с Джак Шиърс/ JAKE SHEARS и Бейби Деди/ BABYDADDY от нашумялата група “Сизър Систърс”/ SCISSOR SISTERS.
Колекцията съдържа общо 33 песни и е уникална подборка от най-добрите песни на Кайли от началото на музикалната й кариера през 1987 до наши дни.
Нейните сингли са се продали до този момент в цял свят в над 20 милиона копия, а албумите - в над 40 милиона.
Достатъчно е да се каже, че през 1991, библията на музикалния бизнес – изданието “Music Week”, написа, че в историята на британските класации, Кайли е единствената изпълнителка, чийто първи 13 песни са влезли в Топ 10. Това не са го постигали дори музикални легенди като “Бийтълс”, Елвис, Мадона и Майкъл Джексън.
Съдържание на DVD “Ultimate Kylie”:
I Should Be So Lucky
Got To Be Certain
The Locomotion
Je Ne Sais Pas Pourquoi
Especially For You
Hand On Your Heart
Wouldn"t Change A Thing
Never Too Late
Tears On My Pillow
Better The Devil You Know
Step Back In Time
What Do I Have To Do
Shocked
Give Me Just A Little More Time
Celebration
Confide In Me
Put Yourself In My Place
Where The Wild Roses Grow
Did It Again
Breathe
Spinning Around
On A Night Like This
Kids
Please Stay
Can"t Get You Out Of My Head
In Your Eyes
Love At First Sight
Come Into My World
Slow
Red Blooded Woman
Chocolate
Бонуси:
Текстове на всички песни, включени в DVDто
Изпълнение на Кайли на песента “Can"t Get Blue Monday Out Of My Head” на раздаването на Британските награди
Новият видео клип към новата песен “I Believe In You”
Формат: DVD 9
Audio: Dolby Digital Stereo
Aspect Ratio: 4:3 & 16:9
Продължителност: 2 часа и 10 минути
Малко история:
Звукозаписната кариера на Кайли започва почти случайно, на благотворителен концерт в Мелбърн, в началото на 1987. Тогава Кайли е на 18 и е най-голямата звезда на австралийската телевизия, заради ролята й като Charlene в сериала “Съседи”. Заедно с останалата част от екипа, тя има изпълнение на живо и са извикани на бис. Тъй като нямат нищо подготвено, Кайли предлага да изпее, подкрепена от останалите актьори, класическото денс парче “The Loco–Motion” на “Little Eva” от 1962 година. Интерпретацията им е толкова добре приета, че почти веднага й предлагат да я запише. Когато прави това, тя нито за миг не си представя, че песента ще се превърне в най-продавания австралийски сингъл на 80-те, който се задържа на първо място цели седем седмици.
С такъв феноменален успех в родината си, следващата логична стъпка е да покори световния пазар, което й се отдава със същата лекота. Легендарно е създаването и записването за няколко часа на песента “I Should Be So Lucky”, по време на краткото й посещение на студиото Hit Factory на Stock Aitken и Waterman в Лондон. Издадена два месеца по-късно, песента се превръща в един от най-продаваните сингли на 1988 г. и първият, който едновременно застава на първо място в Австралия и Великобритания, като междувременно влиза в топ 20 класациите навсякъде по света. От динамична поп песен до епическо техно парче, този критикуван английски дебют претърпява множество интерпретации през годините, но заслужено се нарежда между поп класиките на 80-те.
“Got To Be Certain” е многоочакваното продължение в същия стил, което се появява през май 1988 и има честта да е първият сингъл, който застава директно на първо място в чарта на Австралия и се задържа там пет седмици. Във Великобритания, той достига 2 място и постига подобен успех по целия свят.
Три месеца преди издаването на разбиващия рекордите дебютен албум ‘Kylie’, през юли 1988, Кайли презаписва “Locomotion” - парчето, с което стартира музикалната й кариера, като този път използва оригиналното заглавие на “Little Eva”. С излизането си през август, “Loco–Motion” се изстрелва на 2 място, като по този начин бележи най-високо влизане в чарта за сингли на Великобритания от жена. С достигането до 3 позиция в класацията на Билборд в САЩ, с продажби от над половин милион копия, той си остава и досега един от най-продаваните сингли на Кайли в световен мащаб.
Още два супер хита се появяват бързо един след друг. По-сложният саунд на парчето “Je Ne Sais Pas Pourquoi”, първоначално замислено за А страна в “Made in Heaven”, се справя толкова добре само, че така и не бива включено. Въпреки че на продукцията не и достигат няколко стотин копия, за да оглави класацията, Кайли се превръща в първата изпълнителка в историята на Великобритания, която влиза в Топ 3 с четири сингъла от един албум. Междувременно, тя омаловажава слуховете на пресата за дует с колегата си от “Съседи” и приятел от звукозаписната компания PWL – Джейсън Донован. Но общественото мнение е различно и заради неговите изисквания, в началото на декември, излиза “Especially For You”, дебютирайки на второ място във Великобритания, след което заема първо място. Скоро, с над милион продадени копия, това се превръща в най-успешния сингъл на Кайли - постижение, което не е надминато повече от десетилетие.
Пет месеца по-късно, “Hand On Your Heart”, първият сингъл от оглавилия класацията албум ‘Enjoy Yourself’, дебютира на 2 място в чартовете на Великобритания – успех, който тя постига за втори път. Осъвремененият звук създава истинско удоволствие на феновете и седмица по-късно заема заветното първо място, което е трети #1 и шести пореден Топ 2 сингъл във Великобритания. “Wouldn’t Change A Thing” е издаден през юли 1989, като отново малко не му достига, за да заеме върха на класацията още първата седмица; през ноември той е последван от “Never Too Late”, който достига # 4. След филмовия дебют в суперуспешната продукция “The Delinquents”, през януари 1990, Кайли издава “Tears On My Pillow”. Песента е включена в саундтрака към филма и става четвъртият #1 сингъл във Великобритания, за по-малко от две години.
Началото на новото десетилетие е белязано от развитие в музиката и цялостния облик на Кайли, която търси своята истинска артистична идентичност. “Better The Devil You Know”, който достига до второ място през април 1990, е по-зряла и пълноценна продукция от предишните й сингли и бързо се превръща в емблематично парче на Кайли. Третият албум, ‘Rhythm Of Love’, достига 9 място във Великобритания през ноември 1990 и в него са включени още три Топ 10 сингъла: “Step Back In Time”, “What Do I Have To Do” и “Shocked”. Те носят атмосферата на 70-те и превръщат Кайли в любимка както на денс любителите, така и на гей общността и критиците. Четирите сингъла, обявени за класически поп песни, се превръщат в основополагащи за творчеството на Кайли.
До Коледа 1991, още два сингъла на Кайли се превръщат в хитове – “Word Is Out” и “If You Were With Me Now”. Те са включени в четвъртия й албум ‘Let’s Get To It’, в който Кайли има авторско участие. Издаден на 14 октомври 1991 г., той заема 15 място и получава добри отзиви от повечето музикални журналисти в пресата. През февруари 1992 г.излиза кавър версията на класическото парче “Give Me Just A Little More Time” на “Chairmen Of The Board”, което за пореден път става #2 хит и е последвано през април от “Finer Feelings”, последният сингъл от този албум.
По това време става ясно, че въпреки постиженията заедно, музикалното бъдеще на Кайли не е съвместимо с това на PWL. Преди да отвори нова страница в своята кариера, Кайли издава за лейбъла още два хит сингъла: през август 1992 - умишлено ироничният “What Kind Of Fool |Heard All That Before|”, последван през ноември от кавър версия на едно от любимите й парчета – класиката на “Kool & The Gang” от 1980 “Celebration”. Тези песни са включени в албума ‘Greatest Hits’, издаден на 24 август 1992 г., който дебютира на първо място във Великобритания и така се превръща в третия албум на Кайли, оглавил чартовете. Тази продукция е един логичен завършек на петте години феноменален успех.
В ‘Кайли Minogue’, Кайли изразява чрез впечатляващи вокали желанието си за повече артистична свобода и критическа правдоподобност. Това е и първият албум за компанията Deconstruction през есента на 1994, който достига до четвърто място в класациите. От него се появяват три хит сингъла - изключителният “Confide In Me”, “Put Yourself In My Place” – любимото бавно парче на Кайли и “Where Is The Feeling”, вероятно най-некомерсиалната песен в нейната кариера. И трите продължават традицията да атакуват Топ 20 класациите, като “Confide In Me” застава директно на #2 и #1 в Австралия.
След като разбира, че самият Nick Cave, австралийският “Принц на мрака”, от години иска да работи с нея, Кайли изненадващо приема поканата му да изпълни вокалите в дуета “Where The Wild Roses Grow”, убийствената любовна балада, в кулминацията на която героят на Cave пребива с камък до смърт Кайли. Въпреки на пръв поглед странната двойка, парчето получава широка подкрепа от критиката при издаването му, печели множество награди и се оказва най-успешният сингъл в кариерата на Cave досега, който достига #11 във Великобритания и #2 в Австралия.
Повлияна от тази непредвидена среща с Cave, Кайли прекарва следващите две години в работа върху on ‘Impossible Princess’, нейният най-амбициозен и неразбран проект. Водена от чиста емоция, блестящите текстове, написани лично от Кайли, са противопоставени на по-зряло поп звучене, погрешно определено от британската музикална преса като “ИндиКайли”. След шест месечни отлагания, албумът най-накрая е издаден, през март 1998, и въпреки че не успява да изпълни комерсиалното си предназначение, достигайки едва десето място в чарта, той се превръща в безспорен фаворит сред феновете. От албума излизат три хит сингъла – Мотаун-парчето “Some Kind Of Bliss”, самоироничното “Did It Again” и леко електронното “Breathe”. Австралийските фенове са възнаградени с още един сингъл – “Cowboy Style”. Кайли още веднъж решава, че има нужда от нови предизвикателства и с Deconstruction тръгват по различни пътища.
Първият й албум за Parlophone е очевиден опит за създаване на перфектна колекция от диско поп песни. Издаден през юни 2000, пилотният сингъл от ‘Light Years’ - “Spinning Around” е целенасочено завръщане към времето й с PWL, макар и с лек ироничен привкус. Той изстрелва Кайли отново начело на класациите и според статистиките Кайли, наред с Madonna, са единствените изпълнителки, които са достигали номер едно през 80-те, 90-те и началото на нашето десетилетие. И ако са останали някакви съмнения, че успехът на “Spinning Around” се дължи на дългоочакваното завръщане, то те са опровергани от последвалия “On A Night Like This”, който дебютира на #2 във Великобритания и #1 в Австралия. Появата на Кайли на Олимпиадата в Сидни, където тя прави изключителна интерпретация на песента на “Abba” “Dancing Queen” пред 4 милиона души, помага за това парчето да заеме първо място в Австралия за втори път.
“Kids” е включена в албума в последния момент. Написана от Robbie Williams и Guy Chambers специално за Кайли, Williams толкова харесва парчето, че предлага на Кайли да запишат дует. Освен че е трети сингъл на Кайли за Parlophone, той е и третият след присъединяването й към лейбъла, който заема директно 2 място, като се задържа в чарта цели 11 седмици. “Please Stay” е последният сингъл от албума, отново достигнал до #2, въпреки че в Австралия и Германия като сингъл излиза класиката “Your Disco Needs You”. Издаден със забавна обложка на Бебе Коледа, “Please Stay” застава на #15 в Австралия и #10 във Великобритания.
Девет месеца по-късно, Кайли издава следващия си албум с мултимилионни продажби, ‘Fever”, с взривяващ първи сингъл от него. Написан от поп звездата от началото на 90-те Cathy Dennis и бившият китарист на “Mud” Rob Davis, “Can’t Get You Out Of My Head” дебютира на първо място във Великобритания и завършва годината като най-въртяната песен на 2001. Придружен от арт видеоклип, сингълът се задържа в Топ 75 повече от шест месеца и се продава само във Великобритания в над милион копия. Този феноменален успех прераства в световен мащаб, след като оглавява чартовете във всички европейски страни без Финландия и се превръща в най-успешния хит сингъл в САЩ след “The Loco–Motion”, достигайки до # 7. И така, с над 4 милионни продажби по света, “Can’t Get You Out Of My Head” става най-успешният сингъл в цялата кариера на Кайли. Издаването на неговия последовател, “In Your Eyes”, е отложен до февруари 2002, заради нежеланието на радиостанциите да пускат парчето, което впоследствие се превръща в едно от най-въртяните парчета в ефира. Когато излиза, “In Your Eyes” заема първо място в чарта на Австралия, като по този начин, за четвърти път, Кайли дебютира на най-високото място след 2000. С издаването му във Велкобритания, сингълът става вторият радио хит # 1 и двадесет и вторият Топ 10 хит, с влизането си на трета позиция в чартовете.
През май Кайли се впуска във високо оцененото турне ‘Fever’, като междувременно излиза и третият сингъл “Love At First Sight”. С него, за трети пореден път, тя оглавява еърплей чартовете във Великобритания. Последната издадена песен от албума е “Come Into My World”, която е включена в продукцията в последния момент. Парчето придобива известност, защото открива зрелищното турне и впоследствие достига до # 8 в британската класация.
След дванадесет месечната почивка, докато е на върха на своята кариера, няма да е пресилено ако кажем, че песента “Slow” е очаквана почти колкото “Spinning Around” и повтаря успеха на последната. Включено от заелия директно шесто място девети студиен албум на Кайли - ‘Body Language’, това е първото й авторско #1 парче, което, заради продуцирането, е обявено за рисковано и изненадващо в стилово отношение, като “Can’t Get You Out Of My Head”. С дебюта на първо място в класацията за сингли и седмият, застанал начело на класацията, рискът на “Slow” е напълно възнаграден и носи на Кайли рекорд за най-дълъг престой на номер едно в класацията на сингли в историята на Великобритания.
“Red Blooded Woman” е следващият сингъл, с който Кylie отново променя посоката, като този път смесва поп корените си с по-ърбън звучене. Подкрепен от включения многоочакван ремикс на “Slow” на “Chemical Brothers”, сингълът атакува пето място в британската класация. Третият и последен сингъл от ‘Body Language’ е написан и продуциран от Johnny Douglas, който работи преди това с Кайли върху ‘Light Years’ и звездата от “Alisha’s Attic” Karen Poole. “Chocolate” е нейният тридесет и седми хит във Великобритания и със заставането си на #6 в чарта за сингли, през юли 2004, се превръща в двадесет и седмия, който влиза в Топ 10.
При издаването на колекцията ‘Greatest Hits’ през 1992 година, никой не можеше да предвиди това, което предстои пред Kylie Minogue. Двадесет години по-късно и с превръщането на Кайли в идол на своето време, хитовете не само че продължават, но й дават тласък към още по-големи успехи, които никой преди това не може да си представи. С “Ultimate Kylie” достигаме до наши дни, а това е първата колекция, която събира тридесет и един хит сингъла от цялата й кариера, наред с две съвсем нови песни, готови да атакуват челни позиции. И докато Кайли обмисля следващата стъпка, имате възможност да се насладите на една вечна колекция с нейните песни; някои от тях бележат началото на нейната кариера, други отбелязват най-високите постижения по пътя й, но всяка една има своето заслужено място и в нашия жизнен път.
Прочетено: 3696 пъти